booflogo
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آموزش اکتان رندر (Octane Render) برای سینمافوردی به زبان فارسی

خانه » دانلود ها » آموزش اکتان رندر (Octane Render) برای سینمافوردی به زبان فارسی
بوف شبوب سایت
۶ ساعت و ۴۰ دقیقه زمان
16 تعداد قسمت
2020 سال
ندارد فایل تمرینی
فارسی زبان آموزش
1 گیگ و 300 مگ حجم فایل

*توجه این محصول جزء اشتراک ویژه نمی باشد و به صورت تکی قابل خرید است*

  • زمان آموزش: ۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
  • سطح آموزش: مقدماتی
  • زبان آموزش: فارسی
  • فایل‌های تمرینی: ندارد
  • حجم فایل: 1 گیگ و 300 مگ

در دوره آموزشی مقدماتی پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی ضروریات کار با این ابزار قدرتمند را یاد میگیرید تا از آن برای رندر صحنه ۳D استفاده کنید. این پلاگین محصول شرکت OTOY است.

ابتدا به معرفی این پلاگین می پردازیم و چند نفر از هنرمندانی که از اکتان رندر استفاده میکنند را معرفی میکنیم. سپس با یک شروع سریع کار در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را با یک صحنه عینک آفتابی بررسی می کنیم تا با جریان کاری در محیط آن آشنا شوید.

سپس به بررسی پنجره پیش نمایش Live Viewer این پلاگین می پردازیم. در مورد ساخت و ایجاد متریال اکتان بطور مفصل بحث می کنیم. همینطور بطور کامل نورپردازی در این پلاگین را بررسی می کنیم.

امکانات دوربین اکتان را توضیح می دهیم و با استفاده از آن عمق میدان و موشن بلور ایجاد می کنیم. در مورد امکاناتی مثل Octane Scatter و افکت های حجمی Fog در این پلاگین صحبت خواهیم کرد.

در نهایت میبینید که چطور میتوانید تنظیمات رندر در این پلاگین را بهینه کنید و با تولید یک رندر مولتی پس بتوانید کنترل و انعطاف پذیری کامل روی صحنه داشته باشید.

عناوین دوره 

بخش ۱ : مقدمه ای بر پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت میبنید که پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی چیست و همینطور چند نفر از هنرمندانی که از اکتان رندر استفاده میکنند را معرفی میکنیم.

بخش ۲ : شروع سریع کار در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت با یک شروع سریع کار در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را با یک صحنه عینک آفتابی بررسی می کنیم تا با جریان کاری در محیط آن آشنا شوید.

بخش ۳ : آشنایی با پنجره پیش نمایش پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت به آشنایی با پنجره پیش نمایش پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی می پردازیم و امکانات قدرتمند آنرا برای جریان کاری طراحی ۳D بررسی می کنیم.

بخش ۴ : آموزش سفارشی سازی محیط کاربری سینمافوردی برای اکتان رندر

در این قسمت به سفارشی سازی محیط کاربری سینمافوردی برای اکتان رندر می پردازیم و یک زمینه یا Layout سفارشی برای فرمان های مختلف پلاگین اکتان ایجاد می کنیم.

بخش ۵ : آموزش ساخت متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت ساخت متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با نحوه اعمال تنظیمات آن در پنجره ویرایشگر متریال نرم افزار آشنا می شوید.

بخش ۶ : آموزش ساخت متریال در پنجره Node Editor پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت ساخت متریال در پنجره Node Editor پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با امکانات و بخش های مختلف رابط کاربری این پنجره آشنا میشوید.

بخش ۷ : آموزش پروجکشن متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت به پروجکشن متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی می پردازیم و تنظیمات انجام این کار را با دو روش مختلف مورد بررسی قرار می دهیم.

بخش ۸ : آموزش میکس و ترکیب متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت میکس و ترکیب متریال در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با تکنیک هایی که ارائه می شود میفهمید که چطور یک متریال کاغذ بسازید.

بخش ۹ : آموزش ساخت متریال Displacement در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت ساخت متریال Displacement در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید تا بتوانید با استفاده از تکسچر دو بعدی هندسه ی سه بعدی ایجاد کنید.

بخش ۱۰ : آموزش ساخت متریال نیمه شفاف در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت ساخت متریال نیمه شفاف در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با افکت Subsurface Scattering و تنظیمات آن آشنا می شوید.

بخش ۱۱ : آموزش مدیریت تکسچر در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت مدیریت تکسچر در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با قابلیت های پنجره Octane Texture Manager برای انجام این کار آشنا می شوید.

بخش ۱۲ : آموزش نورپردازی صحنه در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت نورپردازی صحنه در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با جریان کاری انجام این کار بطور کامل آشنا می شوید.

بخش ۱۳ : آموزش انتشار نور با آبجکت در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت انتشار نور با آبجکت در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با نحوه بالا بردن میزان سمپل نور آشنا می شوید.

بخش ۱۴: آموزش نورپردازی با Sky و Daylight در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت نورپردازی با Sky و Daylight در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و با نحوه اعمال و تنظیم محیط HDRI در صحنه آشنا می شوید.

بخش ۱۵: آموزش کار با دوربین در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت کار با دوربین در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را یاد میگیرید و میبینید که فرق بین دوربین معمولی سینمافوردی و دوربین اکتان چیست.

بخش ۱۶: آموزش کار با تگ آبجکت در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی

در این قسمت کار با تگ آبجکت در پلاگین اکتان رندر برای سینمافوردی را بررسی می کنیم و میبینید که چطور میتوانیم با این تگ نمایش آبجکت ها را در رندر نهایی کنترل کنیم.

 

  • زمان آموزش: ۶ ساعت و ۴۰ دقیقه
  • سطح آموزش: مقدماتی
  • زبان آموزش: فارسی
  • فایل‌های تمرینی: ندارد
  • حجم فایل: 1 گیگ و 300 مگ
اشتراک گذاری
محصولات مرتبط