آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5
The Gnomon Workshop – Real-Time Filmmaking in Unreal Engine 5 — THE EYE: CALANTHEK
نمونه زیرنویس
آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5 : در این دوره 5.5 ساعته از هنرمند Aaron Sims، با نحوه ساخت یک فیلم کوتاه THE EYE: CALANTHEK بصورت ریل تایم در Unreal Engine 5 آشنا می شوید. این دوره قدرت داستان سرایی UE5 و تمامی ورک فلوی و فرآیند پشت ساخت فیلم کوتاه THE EYE: CALANTHEK را بررسی میکند.
این دوره همه چیز را از توسعه داسان در آنریل گرفته تا کارکتر و ساخت جهان ،موکاپ و انیمیشن در sequencer،ویرایش و فراتر از آن را پوشش می دهد. آرون نگاهی به Lumen برای فرآیند نورپردازی فضای داخلی و خارجی بهمراه بهترین روش ها برای نورپردازی کاراکتر را خواهد انداخت.
در این ورکشاپ، آرون سیمز به بررسی تواناییهای نرمافزار آنریل انجین ۵ در زمینه روایت داستان میپردازد و شما را به تماشای فرآیند خلق فیلم کوتاه برندهی جایزهی آی:کالانتک و جریان کاری خود در این نرمافزار دعوت میکند. شما شاهد کلیه مراحل ساخت فیلم با استفاده از آنریل انجین خواهید بود، از توسعه داستان گرفته تا ساخت کاراکترها و دنیای فیلم، ثبت حرکات موکپ، انیمیشنسازی در سکوئنسر، ویرایش و موارد دیگر.
آرون همچنین به بررسی دقیق لومن میپردازد تا نحوه نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی را نمایش دهد و نکات کلیدی نورپردازی کاراکترها را تشریح کند. استفاده از پیش تجسمسازی در آنریل انجین، که به اختصار پریویز نامیده میشود، به داستانها حیات میبخشد و امکانات خلاقانهای را فراهم میآورد، زیرا اَستها و داراییها در نرمافزار به کار گرفته میشوند. پس از تنظیم صحنه و بازبینی داستان، ویرایش نهایی قطعات فیلم را به هم متصل میکند، و تمامی این مراحل با استفاده از تکنیکهای پیشرفته تولید ریلتایم در آنریل انجین ۵ صورت میگیرد.
این ورکشاپ برای هنرمندانی طراحی شده است که با نرمافزار آنریل انجین آشنایی دارند و به دنبال درک عمیقتری از فرآیند خلق محتوا هستند. بیش از یک دوره آموزشی، این ورکشاپ نگاهی حرفهای به تولید محتوا با آنریل انجین ۵ ارائه میدهد و هدف آن است که شرکتکنندگان از فرآیند کار لذت ببرند، الهام بگیرند و داستانهای خود را با استفاده از این ابزار قدرتمند بسازند.
سرفصل ها
۰۰ – پیش نمایش
۰۱ – داستان سرایی در نرم افزار آنریل انجین ۵
۰۲ – طراحی و ساخت دنیای فیلم
۰۳ – طراحی و ساخت کاراکتر با استفاده از متاهیومن
۰۴ – طراحی و ساخت موجود فضایی
۰۵ – موشن کپچر – ثبت حرکت و انیمیشن
۰۶ – نورپردازی
۰۷ – پیش تجسم سازی – پریویز داستان در آنریل انجین ۵
۰۸ – تدوین
۰۹ – نهایی سازی و جمع بندی
۱۰ – آی : کالانتک