booflogo
دسته بندی ها
سبد خرید خالیست

آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5 با زیرنویس فارسی

خانه » دانلود ها » آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5 با زیرنویس فارسی
بوف شبوب سایت
5 ساعت و 26 دقیقه زمان
11 تعداد قسمت ها
2023 سال
ندارد فایل تمرینی
زیرنویس فارسی زبان آموزش
4.97 گیگابایت حجم فایل

آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5

The Gnomon Workshop – Real-Time Filmmaking in Unreal Engine 5 — THE EYE: CALANTHEK

نمونه زیرنویس

آموزش فیلمسازی ریل تایم در Unreal Engine 5 : در این دوره 5.5 ساعته از هنرمند Aaron Sims، با نحوه ساخت یک فیلم کوتاه THE EYE: CALANTHEK بصورت ریل تایم در Unreal Engine 5 آشنا می شوید. این دوره قدرت داستان سرایی UE5 و تمامی ورک فلوی و فرآیند پشت ساخت فیلم کوتاه THE EYE: CALANTHEK را بررسی میکند.

این دوره همه چیز را از توسعه داسان در آنریل گرفته تا کارکتر و ساخت جهان ،موکاپ و انیمیشن در sequencer،ویرایش و فراتر از آن را پوشش می دهد. آرون نگاهی به Lumen برای فرآیند نورپردازی فضای داخلی و خارجی بهمراه بهترین روش ها برای نورپردازی کاراکتر را خواهد انداخت.

در این ورکشاپ، آرون سیمز به بررسی توانایی‌های نرم‌افزار آنریل انجین ۵ در زمینه روایت داستان می‌پردازد و شما را به تماشای فرآیند خلق فیلم کوتاه برنده‌ی جایزه‌ی آی:کالانتک و جریان کاری خود در این نرم‌افزار دعوت می‌کند. شما شاهد کلیه مراحل ساخت فیلم با استفاده از آنریل انجین خواهید بود، از توسعه داستان گرفته تا ساخت کاراکترها و دنیای فیلم، ثبت حرکات موکپ، انیمیشن‌سازی در سکوئنسر، ویرایش و موارد دیگر.

آرون همچنین به بررسی دقیق لومن می‌پردازد تا نحوه نورپردازی فضاهای داخلی و خارجی را نمایش دهد و نکات کلیدی نورپردازی کاراکترها را تشریح کند. استفاده از پیش تجسم‌سازی در آنریل انجین، که به اختصار پریویز نامیده می‌شود، به داستان‌ها حیات می‌بخشد و امکانات خلاقانه‌ای را فراهم می‌آورد، زیرا اَست‌ها و دارایی‌ها در نرم‌افزار به کار گرفته می‌شوند. پس از تنظیم صحنه و بازبینی داستان، ویرایش نهایی قطعات فیلم را به هم متصل می‌کند، و تمامی این مراحل با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته تولید ریل‌تایم در آنریل انجین ۵ صورت می‌گیرد.

این ورکشاپ برای هنرمندانی طراحی شده است که با نرم‌افزار آنریل انجین آشنایی دارند و به دنبال درک عمیق‌تری از فرآیند خلق محتوا هستند. بیش از یک دوره آموزشی، این ورکشاپ نگاهی حرفه‌ای به تولید محتوا با آنریل انجین ۵ ارائه می‌دهد و هدف آن است که شرکت‌کنندگان از فرآیند کار لذت ببرند، الهام بگیرند و داستان‌های خود را با استفاده از این ابزار قدرتمند بسازند.

 

سرفصل ها

۰۰ –  پیش نمایش

۰۱ – داستان سرایی در نرم افزار آنریل انجین ۵

۰۲ – طراحی و ساخت دنیای فیلم

۰۳ – طراحی و ساخت کاراکتر با استفاده از متاهیومن

۰۴ – طراحی و ساخت موجود فضایی

۰۵ – موشن کپچر – ثبت حرکت و انیمیشن

۰۶ – نورپردازی

۰۷ – پیش تجسم سازی – پریویز داستان در آنریل انجین ۵

۰۸ – تدوین

۰۹ – نهایی سازی و جمع بندی

۱۰ – آی : کالانتک

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط